Wednesday, June 22, 2011

Wanita 29 Tahun Berkahwin Dengan Anjing!!!!


www.tips-fb.com

Aku nak share satu berita bodoh lagi bahlol aku aku jumpe kat internet. Emily Mabou, 29 tahun yang berasal dari Desa Aburi, Togo telah memutuskan untuk berkahwin dengan anjingnya sendiri. Alasannya, anjing itu mempunyai personaliti seorang lelaki yang dia inginkan selama ini. 

"Saya sudah menjalinkan hubungan dengan banyak lelaki tapi mereka semua sama sahaja, cuma mahukan seks dan suka berbohong. Anjing saya lain, dia baik, setia pada saya dan selalu menghormati saya," jelas Emily.
Akhirnya, majlis perkahwinan Emily menjadi kenyataan dan telah diuruskan oleh paderi dari kampung beliau. Perkahwinan Emily dihadiri oleh ramai orang dek kerana kehairanan dan ingin tahu. Akan tetapi, majlis itu tidak dihadiri oleh keluarga rapat Emily kerana meraka menganggap ini adalah "perbuatan gila untuk menghilangkan rasa sunyi". 

Apabila ditanya bagaimana dia ingin mempunyai anak dengan suaminya, Emily menjawab dengan tegas bahawa dia akan mengambil anak angkat.

No comments:

Post a Comment