Friday, May 27, 2011

khasiat surah yassin...


Barangsiapa yang membaca YASSIN
sepenuhnya dan pada ayat ke 58
surah tersebut " SALAMUUN QAULAN MIN
RABBIN RAHIM " diulang sebanyak 7
kali untuk 7 niat baik mu, Insyallah dengan izin
yang maha esa dan maha kuasa, semua hajatmu
akan dikabulkan.
Jika boleh niatkan sebegini:
1) YA-ALLAH YA-RAHIM, Ampunkan dosa-
dosaku dan saudara-maraku
2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, Kurniakan aku
isteri,suami,anak-anak yang
soleh dan mencintai islam
3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, Kurniakan aku rezeki
yang berkat,kerja yang
baik dan berjaya didunia dan akhirat.
4) YA-ALLAH YA-JABBAR, Makbulkan hajat
penghantar maklumat yang aku
dapat ini
5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, Jauhkan aku
dari sifat khianat dan
munafiq dan miskin
6) YA-ALLAH YA-WADUUD, Kurniakan aku dan
seluruh umat muhammad yang
beriman kesihatan zahir batin
7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM,
Makbulkanlah semua hajatku, dan
redhaikanlah aku.....

AMINnnnn.

No comments:

Post a Comment